N95歌词,N95LRC歌词

00:00/00:00

歌曲名:N95  歌手:Kendrick Lamar  所属专辑:《Mr. Morale & The Big Steppers》

作词:未知  作曲:未知  发行公司:未知  发行时间:2022-05-14

语言:  大小:2.99 MB  时长:03:17秒  比特率:128K  评分:0.0分

介绍:《N95》 是 Kendrick Lamar 演唱的歌曲,时长03分17秒,由未知作词,未知作曲,该歌曲收录在Kendrick Lamar2022年的专辑《Mr. Morale & The Big Steppers》之中,如果您觉得好的话,就把这首歌分享给您的朋友共同查看歌词,一起支持歌手Kendrick Lamar吧!

N95文本歌词

作词 : Craig Balmoris
作曲 : Craig Balmoris
Hello new world, all the boys and girls, I got some true stories to tell
You're back outside, but they still lied, woah (Yeah)
Take off the fufu, take off the clout chase, take off the Wi-Fi
Take off the money phone, take off the car loan, take off the flex and the white loss
Take off the weird ass jewelry, I'ma take ten steps, then I'm taking off top five
Take off them fabricate streams and them microwave memes, it's a real world outside (Take that shit off)
Take off your idols, take off the runway, I take off to Cairo (Take that shit off)
Take off to Saint-Tropez, five day stay, take up for the new [?]
Take off the front flat, take off the suction, take off the cock with the iPad (Take that shit off)
Take off the un-lured, take off unsure, take off the [?] I had (Take it off)
Take off the fake deep, take off the fake road, take off the [?] (Take it off)
Take off the gossip, take off the new logic and the [?] ware (Take it off)
Take off the treadmill, take off the Dolce, take off the Birkin bag
Take all that designer bullshit off and look, what do you have?
Huh, huh, uh, you ugly as **** (You out of pocket)
Huh, two ATMs (Hah, hah, hah, hah), you steppin' or what? (You out of pocket, huh)
Who you think they talkin' bout? Talkin' 'bout us (You out of pocket, shoot, shoot, shoot)
Who you think they copy off? Copy off us (Get back in pocket)
The world in a panic, the women is stranded, the men on a run
The prophets abandoned, the lord take advantage, the market is crashin' the industry once
Niggas and bitches to sleep in a box where they makin' a mockery followin' us
This ain't Monopoly, watchin' for love
This ain't monotony, y'all gettin' ****edJumping on what the hell is that? I gotta relax when I feel
All of my decendents, they come in my sleep and say I am too real (Huh, facts)
I'm done with the sensitive taking it personal, done with the black and the white
The wrong and the right, you hopnig for change and clericals, I know the feelings that came with burial cries (Bitch)
Huh, huh, uh, you ugly as **** (You out of pocket)
Huh, two ATMs (Hah, hah, hah, hah), you steppin' or what? (You out of pocket, huh)
Who you think they talkin' bout? Talkin' 'bout us (You out of pocket, shoot, shoot, shoot)
Who you think they copy off? Copy off us (Get back in pocket)
Serving up a look, dancing in the drought
Hello to the big stepper, never losing count
Venting in the safe house, venting in the safe house
Can I vent all my truth? I got nothing to lose
I've got problems and pools I can swim in my faith
[?]moving that I make
Murder is stacking, the president acting, the government taxing my fungs in a bank
Homies attracting the feds when I'm bracking, look at my reaction, my pupils on skates (Hold up, hold up)
Let's think about this for a second (Let's go)
Tell me what you would do for aesthetic (let's go)
Would you sell your soul on credit? (Let's go)
Would you sell your bro for leverage? (Let's go)
Where the hypocrites at?
What community field, they the only ones relevant (Let's go)
Where the hypocrites at?
What community field, they the only ones relevant (Let's go)
You outta pocket, yeah, you outta pocket (This shit hard)
You entertain the mediocre, need to stop it (This shit hard)
You entertaining old friends when they toxic (This shit hard)
What's your life, life bullshit and gossip (This shit hard)
What the **** is cancel culture dawg?
Say what I want about you niggas, I'm like Oprah, dawg
I treat you crackers like I'm jigga watch, I own it all
Oh, you worried 'bout a critic, that ain't protocol
编辑于2022/05/14更新

N95LRC歌词